träningsvärk till tusen

rubriken säger en hel del faktiskt, träningsvärk i magen,ryggen
låren, vaderna och i rumpan, kan ju knappt gå :(
idag kommer det bli en lite slapp dag, det är nästan alla söndagar, jag hatar verkligen söndagar.
ah jag har inte så mycket att skriva om faktiskt.
om tre veckor idag har vi degerfors cupen, hihi jag längtar!
och sen så längtar jag tills man kan träna på gräset på kilsta!
ja kommer sitta nere i källaren hela dagen och kolla på tv tror jag (?)
och jag längtar så himla mycket tillbaka till thailand..
alla i min familj vill tillbaka, jag längtar tills vi bokar igen för det kommer vi säkert att göra ♥
ha det så bra så hör jag mig av senare
KRAM


en bild innan vi åkte till thailand, har inte så mycket nya bilder.
och innan vi åkte till thailand så sminkade jag mig värsta mycket.
och det gör jag INTE nu, asså smikar mig mycket.
tycker själv att det inte är så fint längre..
fast jag har inte så mycket smink på bilden.
när jag sminkade mig den dagen på bilden sminkade jag mig lagomt! 
inte mer smink en så!!! 
men jag såg en bild på mig med mycket smink, usch på mig
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0