vill ha större rubrik text!

Men det vet inte jag hur man gör, så jag ska fråga någon om någon kan hjälpa mig (a)
Jag har inte så mycket att skriva om men jag är sugen att ha typ något här på bloggen,
säg förslag annars blir det inget med den saken.
Igår kände jag mig glad, idag känner jag mig inte glad och jag har ingen aning varför jag känner så (?)
Men när jag tänker på att jag ska få kräftor på fredag så så vill jag bara att tiden ska springa iväg!
Och sen på lördag, cupen ♥ grymt taggad Lovisa Andersson om man säger så!
Nu ska jag fixa lite grejor på datorn, titta runt lite oh ah bara ta det lungt, och klockan var ju nyss sju (?)
Bra! Tiden springer iväg! Ha det bra!
KRAM



två härliga bilder från helgen ♥
haha ser lite rolig ut, men det kallas att bjuda på sig själv!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Fick du hjälp av nån med rubriken? Ser ut så?

Jag har samma problem, fattar verkligen inte varför den inte ändrar storlek?? Görkonstigt. :P

Hur har du skrivit i din stilmall för att ändra rubrikens storlek? Vore sjukt tacksam för lite hjälp alltså! :)

Kram kram

2012-04-02 @ 16:08:29
URL: http://annalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0