är så rädd att fasta här

Hej på er. Förlåt för bloggen är off typ varje dag men jag hinner verkligen inte. Igår så var vi ju hos Sofia och hade roligt och jag gick hem vid 11 för jag hade match idag 9.15 mot Hovsta på grusplanen vid nobel och vi vann med 2-1. Passa till båda målen, mihihi. Haha i första halvleken fick jag spela både höger och vänster och i andra så fick jag spela mitt, och då var jag glad :D Efter vi hade spelat så åkte jag hem och duscha och grejade lite och sen så åkte jag, Jonna, Moa och Malin till bodaborg. Hihi kul var det! Nu så håller min bästa vän Malin Ericson och fixar en header till mig. Åh jag är så trött på min header har haft den västa länge nu så jag vill lixom byta. Jag ska verkligen försöka blogga så mycket som det går! Jag hör av mig senare! Kram


Jag en dag i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0