ingen bloggning idag för att

jag kom hem ifrån skolan vid halv fyra. Då åt jag och sen satt jag bara till fyra. Efter det så fixa jag lite till träningen och hann även med 100 situps. Jag gör 100 situps före träningen och sen så gör vi massa jobbigt på träningen och sen efter träningen när jag har kommit hem gör jag 100 situps till innan jag hoppar in i duschen. Nu ska jag ta något lätt att äta och nu ska jag kolla på big brother på datorn för jag missa ju massa avsnitt när jag var i sälen och så. Jag hör av mig senare,
PUSS

Det går inte att lägga upp bilder, kommer komma bilder när det går för det är tråkigt när det inte är några bilder på min blogg tycker jag, men det kommer komma ska ni se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0