new york


Ska till Marieberg på fredag och shoppa med mamma så det ryker. Ska även till IKEA då och kolla på en New York tavla som jag ska ha i mitt rum. Ska även gå igenom mina bilder på datorn och kolla vilka bilder jag ska beställa hem för jag ska göra en stor fotovägg! Denna söndag har bestått av städning på rummet och tagit bort massa saker, mycket snyggare nu. Och ni vet ju att jag nämnde att jag ska till Ullared den 16 april? Och då blir det också mycket shopping! Det finns nog inte så mycket snygga kläder där men det kommer säkert finnas något klädesplagg jag vill ha. Jag ska köpa blandannat: Smink, smycken och sånt där! Längtar! Jag hör av mig senare

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snyggt namn du har :)

Btw har du varit i new york?

2011-03-20 @ 14:09:41
URL: http://lovisacarlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0