nu blir det glee (igen)

Nu har jag kommit hem efter en hård träning och hjälp vad träningsväk jag har. Åh jag hade idag så jag trodde jag skulle dö och nu har jag mycket mycket mer, åhh jag gillar inte träningsväk :( Haha min mage är sten hård efter tisdag, onsdag och nu torsdag! Så nu ska jag kolla på glee och ta det lugnt resten av kvällen. Förut vart jag verkligen glad för att mina ringar har kommit, jag kan ta kort på dom imorgon så kommer det bilder på dom! Har även sett så mycket mer ringar som jag vill ha... Just det det är ju fredag imorgon och det gillas! Men nu ska jag kolla på glee, vi hörs. Kram


Ni får en bild när jag var på Max en gång och titt vad blöt jag blev ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0