piss väder

seriöst sluta snöa! åh jag är så arg för det gick inge bra i stora halla och nu snöar det. asså stackars datorn nu för åhhh jag kan döda något nu om jag får!!!!!!! nej nu ska jag sluta tänka på fotbollen och jag tänker inte sluta på vädret för det gör mig så mycket argare! ska snart äta hoppas jag för jag är as mega hungrig! har precis duschat och nu ska jag ta det lugnt för jag är trött, hörs sen













asså det är helt jävla sjuk att man kan sakna en plats så himla mycket. när jag tittar it genom fönstret så bara åh thailand. asså jag måste tillbaka NU. tänk er att gå på stranden och känner att solen är så varm att man verkligen måste gå i havet och bada, asså seriöst ta mig tillbaka till mitt hem som är på andra sidan av jordklotet, skit också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0