söndag

Idag hade jag träning på nobels grusplan, haha det är ju inte ens grus det är ju lera blä! Ikväll är det solsidan♥ asså jag älskar verkligen solsidan så jävla kungar är dom!!! Nu har jag hunnit att duscha och ätit och ska ladda ner en låt nu! På söndagar är det alltid tråkigt men inte idag för idag har jag ju tränat och sen ska jag se på sex and the city ♥ Och jag har tänk på varför jag går i fotboll. För det första så är det så jävla roligt asså det finns verkligen inget roligare. Och för det andra så tänker man bara på fotboll när man har det och tänker inte på sina problem som man har. Jag älskar verkligen fotboll, så ni som inte går i fotboll har verkligen gjort bort er för det finns inget roligare! Men jag hör av mig senare! Kram på er


Kommentarer
Postat av: NYFIKEN

kan du lägga ut en 'innan' bild och en 'efter' bild hur brun du var när du kom hem från thailand?:)

2011-03-13 @ 17:41:44
Postat av: elin öborn

ja dom har verkligen gjort ett misstag !:D

2011-03-13 @ 18:13:53
URL: http://elinoborns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0