spring för livet

Nu har jag kommit hem och jag börjar träna kvart öcer sex. Tränade i tisdags, idag och ska även träna på lördag och söndag med laget så nu kör vi fyra gånger i veckan tror jag? Eller nej idag var vi bara en extra träning så det kommer bli tre gånger i veckan om jag fatta rätt. Men det är skönt det för nu ska vi ju börja spela på elva-manna och den är mycket större en nio-manna så vi jobbar på att få upp konditionen, FETT. Haha jag skrev ju i ett inlägg att jag skulle försöka göra en ny header men picasa (som jag gör mina headers i) har typ slutat att fungera eller det har blivit värsta konstigt för det har hänt något :( Men nu iallafall dunkar jag gó musik här hemma i köket som jag sitter i! Men nu ska jag kolla runt lite så vi hörs senare! KRAM


ÄNTLIGEN!!!! säger jag bara! Har kämpat med den här kudden innan jag åkte till
Thailand:( och nu är det äntligen klar, mihihi nu vart jag glad.
Fast nu när jag kom på Thailand är jag inte glad längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0