vad vore man utan facebook?

Är det bara jag som tycker att facebook har tagit alla våra liv eller? Det är massa som säger att facebook kanske ska lägga ner och då får vi alla tillbaka våra liv, haha. Men nej helt ärligt så får verkligen facebook inte lägga ner! Då känns det som man inte har något att göra på datorn typ, haha. Slutade halv 3 idag och dagen har gått fort. Nu sitter jag och väntar att klockan ska bli 6 för då ska vi träna på kilsta, gött! Och vi ska sluta träna i nobel :(:(:( åh det som var så kul där...... inte roligt. Men typ om en månad får vi gå ut på gräset om snön har försvunnit :D hoppas! Men nu ska jag äta, hejdå


Åh vad jag saknar det..
+ mitt ansikte var för vackert för att visas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0