written in the stars

Rubriken är en låt som äger FETT, lyssnar typ på den hela tiden! Så sök på den på spotify för er som inte har hört den. ÅH NEJ!!!! imorgon ska vi ha dans på idrotten, asså åh det vill jag inte ha! Sitter nu och kollar på bloggar osv. Ni vet swingfly som var med i melodifestivalen och hade låten me and my drum, jag visste inte att dom sjöng låten: Swingfly – Singing That Melody och den låten äger verkligen fett! Så då vart jag förvånad så jag lyssnar på deras låtar ganska ofta nu, haha. Men jag hade fått en kommentar om att det var en som vill att jag skulle lägga ut en bild innan jag åkte till Thailand och en efter för att se skillnaden på brunheten om jag fatta rätt? Men det kan jag göra! Här kommer det



/ Innan /


/ Efter /

/ Nu /

Haha fina bilder ni fick. Men oj jag trodde inte att det var en sån skillnad :e
Men som ni ser på sista bilden så ser jag ut som ett lik......... FUCK
Vill vara brun igen :(:(

Kommentarer
Postat av: WOOOOOOOW

jävlar vad brun du var!

fast du är iaf brun nu med till skillnad ifrån oss andra!

fin är du också!

2011-03-14 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0